5-Way TakeOver: In Your House Face-Off: WWE NXT, June 8, 2021

रोजी प्रकाशित केले 8 जून, 2021
NXT Champion Karrion Kross, Kyle O’Reilly, Adam Cole, Johnny Gargano and Pete Dunne face off before they collide in a Fatal 5-Way Sunday at NXT TakeOver: In Your House. Watch WWE action on Peacock, WWE Network, FOX, USA Network, Sony India and more.‪

Stream WWE on Peacock pck.tv/3l4d8TP in the U.S. and on WWE Network wwe.yt/wwenetwork everywhere else
---------------------------------------------------------------------
Follow WWE on MRlevel for more exciting action!
---------------------------------------------------------------------
Subscribe to WWE on MRlevel: wwe.yt/
Check out WWE.com for news and updates: goo.gl/akf0J4
Watch WWE on Sony in India: www.wwe.com/SonySportsNetwork
Find the latest Superstar gear at WWEShop: shop.wwe.com
---------------------------------------------
Check out our other channels!
---------------------------------------------
The Bella Twins: mrlevel.info
UpUpDownDown: mrlevel.info
WWEMusic: mrlevel.info
Total Divas: mrlevel.info
------------------------------------
WWE on Social Media
------------------------------------
Twitter: wwe
Facebook: wwe
Instagram: wwe
Reddit: www.reddit.com/user/RealWWE
Giphy: giphy.com/wwe
------------------------------------
WWE Podcasts
------------------------------------
After the Bell with Corey Graves: wwe.com/afterthebell
The New Day: Feel the Power: wwe.com/feelthepower
Uncool with Alexa Bliss: wwe.com/uncoolwithalexa

टिप्पण्या

  • pete dunne is the baddest man in nxt

  • i hope they're not trying to rip off Orange Cassidy....

  • كفو آدم كول ، 💪💪💪 .

  • The baddest man On the wrestling planet killer cross I love to see the smoke show scarlet Killer cross Will Go in NXT champion and will walk out NXT champion

  • Love this chaos

  • My 1st time watching nxt,really good

  • Adam Cole looking hella strong ngl 👀👀👀👀

  • Jdogdhdidigd,❤️❤️❤️❤️💪👊😎😎😎😎😎😍😍😍💪jrkdofhkdkdgdkdkdhdjdldjdkjfjdjjdidjdjkdkdjdkdhfkdkdkfhkldlhucjziljdkkk😍ujdijdjkdlkfi

  • 4:03 Kyle started yellin and Kross finish it

  • Good leg slaps by adam cole as always 👏🙌

  • You see why karrion is a better champ than drew?. he doesn't give it away if someone is going to jump him from behind.

  • Killian cross is overrated scumbag Kenny omega is far better than him.

  • Also Kross calling Johnny a mark LMAO

  • DON'T PICK UP THE BELT ADAM YOU'RE GONNA LOSE NOW That's a trope at this point right? When the challenger picks up the champ's belt they're pretty much cursed to lose lol

  • So nobody is gonna notice that he called Johnny a mark? Hahaha

  • Somehow, even though Adam walked away standing at the end, I don’t think that this matchup at In Your House will pretty much end in the way that we think. By the time it’s all over, I don’t think that ANYBODY will walk come night’s end, regardless of whether they be champion or not!

  • Cole is the punk of nxt

  • nxt take your house adam cole vs karios vs finn balor

  • 19ñklonhy1️⃣9️⃣🔴◼⬛⚫◾▪️🔵🔷️🟦🔹️💠💠🈂️🈁️🆙️🆕️🆖️🅿️🆗️🏴‍☠️🇦🇶🦄🥇🏆🎉🎊🎁🎄🎀🎁🎄🎆🎇🧨✨🎆🎆🎆🎆🎆🎇✨🧨🎆🎆🎆🎆🎇✨🧨🎈🎆🎆🎆🎇🧨✨

  • Damn NXT was fire.

  • Adam Cole gives off that CM Punk Vibes..

  • Why Fin not in this match?

  • Imagine one day kross vs roman reigns

  • This’ll be lit! 🔥

  • Why is Johnny gargano wearing a will osprey t shirt?

  • Kross versus 5 dwarf 😭

  • Great fight guys

  • Really wanna see pete take it. Kyle is a favorite of mine too. Also I wouldn't mind Johnny being champ again. He's one if the best on the roaster

  • Nxt better than raw & smack down

  • i wonder why the security from evolve and czw wrestling 😂

  • me: ADAM COLE BAY BAY! THEM:NO NO BAY BAY!

  • Cole is the real deal! I can’t wait for his championship reign to start again.

  • Adam cole baby

  • It doesn't matter how far but how well, I have never missed Nxt for once, but raw is rubbish, making stupid matches and let the strongest loose, they made the fiend loose to randy twice just with one rko, the fiend that set rollins couldn't pin with ten stops to the head, and lana pinning shayne bazler,making shayna look powerless, shayna was a dominant champion in Nxt, now they released alexa black, Vince should leave that sit and put triple h there to make good matches for him

  • give the belt to johnny boring goddamit

  • I dont like adam cool over ecting

  • KARION KROSS IS IN ANOTHER LEVEL, competitors!🔥🔥🔥

  • Man was waiting for heel Cole. It took forever.

  • Adam cole is corvades.

  • Wow this is pathetic, the acting’s so bad,

  • Does Kyle O'Reilly use the Heluna Kick? Lol

  • If Kross has never legit hurt his competitors he's too good because his style of wrestling looks like a shoot

  • Nice win adam

  • Adam Cole shouldn't be the one to win the title it should be one of the others.

  • Just give Adam Cole the title again 🙏. NXT needs his charisma leading the ratings

  • Adam Cole is the only one on Roman Reign's level of Promo!!

  • Kyle O’reilly: *yells Karrion Cross: *bop

  • I think if karion loses the nxt title,he should surprise Roman at hiac and come to the main roster what do you think???

  • PETE NEEDS ALL THE GOLD😩😩🔥

  • Don’t give Adam cole the nxt championship Give him the WWE championship

  • I like this match and I’m excited but I want it like the fatal four way iron man match gargano vs chiampa vs Cole vs balor remember that

  • Adam Cole baybay❤️❤️❤️❤️🔥🔥🔥🔥👑

  • One of those guards who got suplexed will be nxt champion in a few years

  • Karrion cross le tiene mucho miedo a brock lesnar

  • Man said baddest man 😂

  • One of those securities will be NXT champion someday.

  • Adam Cole Beybey!!!

  • Damn Killer Kross!!!

  • In five minutes, NXT is more hyping than RAW in one year.

  • Juussst can't wait 🇰🇪

  • I Can’t wait watching nxt takeover in your house match

  • I honestly dont know who any of these guys are, local jobbers hahahaha

  • I like how there's 1 face and 4 heels in this match 😂

  • Make Adam Cole champ again!

  • NXT IS BETTER THAN SMACKDOWN AND RAW

  • So so hyped for sunday

  • AYYOOO‼️‼️ THIS MATCH IS FINA BE 🔥🔥🔥🔥🔥💯

  • Game over

  • Pete is so British 😂😂

  • Adam Cole’s good and may be on a roll for the past weeks but he can’t be NXT Champion again...he better not. Kross, stop this man

  • Kross winning but it will be hard fought match

  • They are same size as Security lol

  • Kile O'Reilly is only face

  • The fuxk did Kyle thought he was lol thinking that he dropped everyone on the floor

  • Why We Don't See Something Like This in RAW Or Smackdown?

  • Is it me or is Adam the good guy or he is still the bad guys cuz what he had to say last week was pretty pretty good guy but idk what yall gotta say to this

  • who else thinks johny should be replaced with balor

  • Since there is a 5-way why not make it a 6-way and add Finn Balor in too. I think he also deserves a spot for the NXT Champion match.

  • LOL. GO KROSS

  • Kyle O'reilly for the chips

  • Gargano reminds me of a low key Ben stiller lol kross is gonna retain but he'll lose to cole eventually due to u.e. reunion down the road . thats my prediction

  • So for now need smackdown and raw new titles to...

  • Imagine this Karrion Kross vs Edge

  • Adam Cole doesn't need to be NXT champion again. However, however it goes it is going to be a hell of a match.

  • Adam Cole is d baddest man out there in NXT. NO doubt about that at all.

  • Whenever I see that ponytail I think of ring of honor

  • Bring kross to the main roster

  • I'm actually hyped for an nxt ppv 🤣

  • Assist the security by johnny gargano and pete dunne 3:42

  • I wanna see Adam Cole on the Smackdown or RAW roster. Cole vs. Rollins, Cole vs. Styles, Cole vs. Daniel Bryan, etc...

  • Dexter Lumis vs Karrion Kross

  • LFG GOATGANOOOO!!!!!!!

  • That was brutality.

  • Dunne is my guy

  • Karrion gives me Nacho Varga vibes

  • Say what you want but you literally gotta fight for the next title

  • RETAIN

  • I can't stand Adam Cole what's the Hype??

  • This is Awsome

  • 0:52